lördag 4 juni 2011

Plötsligt händer det...

..att man bara vaknar en morgon och börjar springa! Längre och längre tills man inser att man visst har tagit två varv i skogen istället för ett.
11 km på en ohyggligt dålig tid är kanske ingen stor prestation i andras ögon.. men Damn! I feel like Rocky Balboa! (och ett litet steg för mänskligheten, ett stort språng för Hanna, ni vet..)

Efter en lång härlig stretch tyckte även illiopsoas att det kändes ok. Höll till och med på att somna i en position som skulle varit ganska oskön att vakna upp i... fast min utåtvridning skulle nog blivit fin!

För övrigt i mitt otroligt spännande liv så packar och städar jag. I kväll åker jag hem till Nossebro. På onsdag blir det en liten sväng till France, sen blir det Nossebro, sen blir det kusten, sen blir det Linköping och sen vet jag inte riktigt...

Men det kommer bli den bästa sommaren EVER!
Jag bara vet :)

Inga kommentarer: