tisdag 7 juni 2011

Ah oui, Je m'appelle, S'il vous plaît, baugette, du vin! o.s.v....

Repeterar lite franska sådär i sista minuten, för tidigt i morgon bär det av till Tours!
Enligt norrmännen (yr.no) ska det vara regn hela veckan, hmm... Men jaja, det är ju åtminstone inte svenskt regn.

Det ska bli gött att bo på hotell den här gången också!
För sist "glömde" ju språkresebolaget jag åkte igenom nämna att stället jag skulle bo på inte bara var ett boende för studenter utan också (och i majoritet) ett hem för mentalt sjuka...
Jo jag började ju misstänka något ganska snart, den långe mörke mannen som stod och stirrade på mig verkade ju inte ha alla hästar i stallet, bestick i lådan, roddare i båten, indianer i tälten (öh?)... Ni fattar.

Nu ska jag kolla en sista gång att passet är nedpackat!

Au revoir!

1 kommentar:

steffi sa...

va mysigt, jag blir avundsjuk hehe, ha en bra sommar!