fredag 9 april 2010

Vendredi.

Yes. Nu har jag hamnat i rätt nivå med en väldigt bra lärare :)

Är dessutom nyss hemkommen från en väldigt trevlig vinprovarkväll som en liten vinbutik höll i. Ganska stor skillnad på vinerna här jämfört med de vi har i Sverige måste jag säga! Följer väl med ett par flaskor hem om det får plats i packningen..
De bjöd oss även på bröd, någon slags leverpastej samt ost som är typisk för området. Jag är inget stort fan av getost i vanliga fall eftersom det smakar ganska mycket hmm...get. Men den här var inte att leka med! Mmmm, très bon :D

Träffade en norsk och svensk tjej idag, och två amerikaner. Vi är ett litet gäng som ska hyra cyklar på söndag och cykla längs Loire, kanske besöka något slott och ha picknick. Det ska bli kul :)

En liten bild på utsikten från mitt fönster. Inte så mycket att komma med kanske men jag gillar den ändå :)


1 kommentar:

Elin sa...

Låter som att du har det jättebra Hanna! Lite avis är jag allt :P Kram!