onsdag 5 maj 2010

Rapport från tvättstugan...

Idag har jag varit en duktig flicka och suttit i biblioteket och pluggat i fem timmar! Ja ok.. de första timmarna kollade jag på en fransk film men ändå :)

Sedan skulle jag tvätta men det visade sig visst vara svårare än jag trodde... Man måste visst köpa något slags mynt för att få maskinen att starta, 20 kr maskinen! Jag ska slutta smutsa ner mina kläder...

Jag har varit och handlat också, eftersom jag gör min mat själv denna månaden. Har senaste veckan gått runt och vart våldsamt sugen på grön sparris, så det köpte jag mig ett knippe. Och Hallon. Och svenska skorpor som det står "From Sweden with love" på! Då blir man ju lite patriot :P

Var förresten på en tredje cykelutflykt i helgen. Det var lika bra som sist så ni kan läsa den förra beskrivningen, men lägg då också till ännu mer grönska, syrener i mängder, en underbart vacker skog, ett vackert slott som var byggt över floden, en mil extra cykelväg och fler uppförsbackar, och en tågresa hem :)

Inga kommentarer: